Focus op ideale klanten
De belangrijkste reden voor mij om mee te doen aan de Beauty Business Academy was dat ik op dit moment op een punt in mijn bedrijf zit dat ik duidelijke keuzes moet gaan maken. Ik heb een nieuw concept bedacht en wil dit goed in de markt gaan zetten om zo de “ideale klant” over te houden.
Voor deelname was ik aan het struggelen met hoe ga ik het nieuwe concept van HelMir het beste neer kan zetten, op welke wijze doe je dit het beste.
Hierin heb ik tijdens deze training heel veel praktische handvaten en tips gekregen, dit heeft mij meer zelfvertrouwen op het gebied van Marketing / Branding. Het bekijken van de uitleg van Aletta, de manier waarop zij duidelijk alles uitlegt is heel fijn. Door de online leeromgeving kun je deze filmpjes steeds weer bekijken wat voor mij heel motiverend werkt.
De veranderingen ben ik, samen met de webdesigner en social media expert, langzaam aan het doorvoeren op social media, website ed.
De Academy helpt mij om stil te staan bij het onderdeel van marketing en het ondernemen, het zorgt ervoor dat ik de juiste skills hiervoor krijg.
Door de opgedane kennis en vaardigheden van deze academy zal ik steeds op de nieuwe wijze naar activiteiten kijken en deze dan stap voor stap implementeren, via de handige templates.
Wat ik persoonlijk heel fijn vind is dat Aletta alle marketing en sales opleidingen ed, vertaald naar de Beauty Branche en dat ze dit zo praktisch mogelijk voor ons als beauty ondernemer maakt met veel voorbeelden, in te vullen templates ed. Super gewoon!